Kto pomoże???

Autor: Dawid Kołodziejski (dawiddk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 01:39:02 MET

Witam wszystkich

Mam płyte MSI K7T 266 Pro 2(ms-6380) ver 2.1 - i uzywalem tzw. smart
key-a - niestety to małe coś przestało po ostatnim
wyjęciu działać - i nie mogę uruchomić kompa (bo takie jest zalożenie że
nikt niepowołany nie ruszy sprzęciora). Problem w tym że potrzebuje
podobnego urządzonka by odpalić maszynę i raz na zawsze wyłączyć to małe g.
Jednak nikt z "ludzi" takowego sprzetu nie posiada -
jest może ktoś z okolic TRÓJMIASTA kto użyczy swojego smart key abym mógl go
deaktywować?????

CHyba że są inne sposoby - wgranie nowego biosu nic nie dało :(((

Posta wrzucam na różne grupy więc może ktoś jakoś doradzi....

z góry thx for help.

dako