Re: Barton 2500 - upewnijcie mnie

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 23:15:13 MET

> yyy... raczej nie tak, tzn: lepiej kupić np.: pakowane do Dual'a
Twinmos'y,
> ale to troszke kosztuje... żeby DualDDR działał ok trzeba mieć kostki tej
> samej serii (?)

daj spokój z twinmosami do dual ddr. pierwszą pare 2x512 jaką dostałem
odesłałem od razu do serwisu bo jedna kość walnięta. drugą dostałem i wcale
nie są identyczne. jedna idzie na 166MHz na minimalnych timingach druga
nawet się nie odpali. a dodam, że pierwsza lepsza z półki noname śmiga bez
problemu teraz w parze z tym lepszym twinmosem.
trzecią pare taki samych pamięci qpił mój znajomy i też serwis po 3 dniach.
musze go zapytać jak tam nowe się spisują bo już chyba dostał nowe.
drugi koleś nasz wspólny znajomy qpił (widząc co się dzieje u nas) Kingstony
2x512 400MHz. wsadził do swojej płyty Asus na I865 no i jedna pamięć mu
poszła z dymem po 5 minutach. a najlepsze jest to, że wypaliła się jedna ze
ścieżek i serwis nie uznał gwarancji.

ja już normalnie nie wierze w dobre pamięci a na pewno w Twinmosy.

Pozdro. Seba