Znany Blue Screen i zalamanie

Autor: Bart O. (barto3002_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 10:07:12 MET

Mam roczny komputer, wszystko zawsze chodzilo w nim ok, az tu nagle od okolo
miesiaca zaczal mi wywalac z blue screenem i bledem:

DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dzieje sie tak tylko podczas grania, i to zarowno w grach 3D, jak i 2D. Przy
bledzie nie ma ani slowa jaki to driver sie wysypal, jest tylko to co w/w
oraz jakis STOP z zerami. Objawia sie to w roznych momentach grania, zwykle
gram sobie spokojnie a tu nagle niebiesko, zadnych sygnalow ze cos moze sie
dziac zle, typu artefakty na ekranie itp. Czy ktos pomogl by mi znalezc
przyczyne tego problemu ? Poki co odpalilem program testujacy pamiec i
zapuscilem na noc, stety albo niestety wykazal 0 bledow, i nic sie nie
zawiesilo. Wiec co to moze jeszcze byc, czym sprawdzac ?

Komp to WinXP Pro, R9000Pro, AthlonXP 2000+, MSI KT4Ultra, 512Mb ramu, a na
nim wszystkie najnowsze drivery do mobo, grafy, i patche do xpka. Nic nie
krecone, wszystko defaultowo, zreszta chodzilo ok przez praktycznie caly rok
bez problemow.

Zalamamy jestem bo praktycznie nie moge pograc w nic dluzej niz 30min.