Re: Pentium IV 2.xC z ch³odzeniem ThermalRight SP-94 - o/c

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 11:25:34 MET

Larus wrote:

> Tak.

Jakiej firmy wentylek polecasz zakupiæ?

> Pyta³e¶ w sklepach ?

W sklepach nie powiedz± na jakich chipach s± zrobione, bo a) nie znaj± siê
i/lub b) aby byc pewnym w 100% trzeba zdj±æ heatspreader (a to oznacza
utratê gwarancji) :-(

> Mam znajomego z tym, co nawet 250 nie wyrabia :-( A inny i 290 :-)

Takie zachowanie czêsto jest przyczyn± niedopracowanych wersji BIOSów. IC7
tez mia³a podobny, ale kolejny numerek biosu za³atwi³ sprawê, co
oczywi¶cie nie wyklucza samej u³omno¶ci scalaka, jaki siê nam przytrafi³
:-(

> Heheh, znam znam :)

A inetresowa³e¶ sie mo¿e zasi³kami Antec. Je¶li tak, to jaki model uchodzi
za cichy?

Pozdrawki,
Kolu