Re: S.M.A.R.T. Fail

Autor: AdrianSocho (adriansocho_at_tlen.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 02:10:54 MET

woocash wrote:

> Drugie pytanie: przy zakladaniu partycji fdiskiem inny dysk nie
liczy
> spojnosci. Czego to jest wina?

Jak robisz jakiekolwiek operacje na dysku fdiskiem DOSowym ( tak
zgaduję ) to odepnij wszystkie inne twardziele. Mi fdisk zepsuł coś w
partycjach jak robiłem operację na innym dysku. Dla mnie po pierwsze
dziwne po drugie nie do zaakceptowania.
 Manual do RedHata mówi żeby zamiast dosowego fdiska stosować program
FIPS, ale jeszcze nie wpadł mi w łapy. Od tamtego czasu zawsze
odłączam inne dyski, a fdisk się odpala ze startówki do 98SE.

--
Adrian
Potworka :[  K7VZA   | AMD A1200 | 384MB RAM | GeForce2 MX400 ] Win2k3