Re: Codegen 300W vs. Chieftec 420 W

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 21:38:21 MET

podpisuje sie, u mnie Codegen 300W po 4 miesiacach bezustannej pracy zaczal
puszczac zle napiecie, przez co padl dysk i pamiec. teraz mam MODE-COM'A i
dziala milion razy lepiej, jest cichszy, regulacja obrotow w zaleznosci od
obciazenia, jakies filtry itd itd. coprawda codegen tez mi wytrzymywal, nie
bylo zwisow itd, ale w koncu padl i poszlo tego troche GB z dysku:(

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte 256 DDR 400 MHZ