Re: Uszkodzony sprzęt - kwestia nowej gwarancji

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 16:00:53 MET


> Gwarancja liczy się od nowa w przypadku wymiany częsci na nową, albo gdy
> wymianie podlega "znaczący element" większego urządzenia. W przypadku
> wymiany karty na nową gwarancja na nią powinna oczywiście liczyć się od
> nowa. W razie czego powołaj się na przepisy dot. gwarancji lub ewentualnie
> rękojmi (do znalezienia za pomocą google ;)).
>
>
> Pozdrawiam!

Tak, gwarancja liczy sie od nowa - ale jesli jest to gwarancja na dany
element - a nie na zestaw.
Bo jesli mial gwarancje na zestaw to traktuja to jako naprawe zestawu komp.
a w tym wypadku mozna sie spierac czy byl to element znaczacy (uprzedzajac
odpowiedzi w stylu ze jest znaczaca bo bez niej nie da sie pracowac,
pomyslcie o tym ze bez tasmy laczacej dysk z plyta rowniez nie da sie
pracowac... - a czy ktos powie ze to element znaczacy?)

Co do rekojmi (obecnie nazywa sie to niezgodnosc towaru z umowa) - w takim
wypadku termin jej nie ulega wydluzeniu - zachowuje ciaglosc.

Pozdrawiam
Albercik



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:58:29 MET DST