Autor: Tomasz Adamski (kiss_my_ass__at_CUTTHISbuziaczek.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 15:25:08 MET
Użytkownik Max napisał:
> ale sprzedawca wspomniał o tym, że gwarancja będzie kontynuowana a nie nowa?
> Jaka jest praktyka w takich przypadkach?
Ja jak oddawałem swój prawie trzyletni monitor(Samsung 550s 3 lata
gwarancji od Samsunga) do serwisu, dali mi nowy(Samsung 753s) z nową
3-letnią gwarancją.
-- ][ Celeron(mendocino)400_at_500Mhz ][ DFI CB50-V3 ][ ][ Seagate Barracuda V ATA 80GB ][ Fujitsu 8GB ][ ][ Samsung SyncMaster 753s ][ LG CRD-8522B ][ ][ Cut CUTTHIS in e-mail adress ][ Riva TNT2 M64 ][
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:58:29 MET DST