Re: Który monitor 17 CRT ?

Autor: Marek (nospam_at_nospam.pl.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 14:33:55 MET

Użytkownik "Jarek" <chio_at_ds2.pg.gda.pl> napisał

> Belinea w takim towarzystwie???? No ale może się nie znam...

Miałem już dawno do czynienia z monitorami Belinea i zawsze były OK.
Model 103051. który testuję ma rewelacyjną jakość obrazu, bardzo dobrą
geometrię, posiada jednak minus - nie jest płaski (nawet nie nadlewany).
Jakość jest na tyle dobra, że chyba zrezygnuję z "płaskości" i zostawię dla
siebie właśnie ten model. Pozostał mi do sprawdzenia jeszcze LG F700B i
F700P.

Pozdrawiam

Marek