Dziwny problem...

Autor: Slawek (slaweks.beztego_at_rsk.rz.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 09:55:25 MET

Witam,

mam starą płytę (fic va503+) z kartą graficzną PCI. Problem polega na tym,
że gdy umieściłem w jednym z wolnych slotów na tej płycie kartę PCI -
kontroler USB, monitor nie wystartował (nie było żadnego sygnału z
głośniczka). Kontroler USB jest na pewno sprawny (sprawdzałem w innej
płycie - działa). Inne karty PCI działają na tej płycie np. karta
sieciowa. Jak może być tego przyczyna? Czy ktoś z Was wie? z góry dzięki
za pomoc.

--
Slawek