Re: sklep w Wielkpolsce

Autor: Maxx (hnn_at_SkasujTo.wp.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 09:18:41 MET

Użytkownik "ola" napisał w wiadomości

> czy ktoś kupował w sklepie Rainbow PC? działają w całej wielkopolsce. ceny
> mają bardzo konkurencyjne....

Witam
Pewnie temat będzie trochę OT.
Kiedyś kupowałem u nich na ul. Wielkopolskiej w Poznaniu, ale jak jeszcze
nazywali się Rom-Computer (w trakcie zmiany nazwy na Rainbow-PC). Jeżeli nic
się tam nie zmieniło to gorąco odradzam. Ceny w cenniku internetowym mieli
mocno zaniżone, w ogóle miałem z nimi spore przeboje, kiedyś zresztą
opisywałem na forum. Nie chcieli jasno powiedzieć co ile kosztuje przy
składaniu sprzętu, słyszałem tylko, że program im tyle wyliczył bo dodaje
jeszcze za składanie sprzętu.. Gdy spytałem ile (w % czy w zł) to
odpowiadali że nie wiedzą (pan Tomasz Joachimiak, teraz pracuje bodajże w
MediasPl). Przy odbiorze musiałem dopłacić do monitora, bo pan stwierdził,
że zaniżył mi cenę, mimo że podpisał wydruk z własnego cennika internetowego
jako ofertę dla mnie (z nazwą monitora a obok z ceną). Stwierdził, że nie
może mi tak tanio sprzedać i wpychał mi niższy model monitora. Obudowę
wstawili mi nie taką jaką zamawiałem, klawiaturę nie taką jaką chciałem,
podczas naprawy zgubili kartę gwarancyjną. Kumplowi pogubili jakieś ważne
dokumenty gdy brał kompa na firmę (Bartosz Pierzyński). Może coś tam się
zmieniło, ale ja zapewne nie będę kupował.
Pozdrawiam
Maxx