Re: do magikow od RAID'ow i prawie padnietych dyskow

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 21:51:02 MET

robert slawinski wrote:

hmmm w koncu wybrales 250GB wersje ?
Napewno uzywasz latki do windowsa z 48bitowym adresowaniem ?
U mnie co prawda byly problemy z 2x250GB (Stripping??) w momencie kiedy
wgrywalem na nie pelna ilosc danych ... wtedy troche glupialo wszystko i
pomagal tylko reformat (ale tez zbyt duzo sie tym nie martwilem bo to bylo
zarchiwizowane z DVDR wiec moze nie znalazlem poprostu innego rozwiazania)
Kiedy jednak sciagnalem late do windowsa to juz dzialalo ... bez zadnych
problemow idziala caly czas ...
Acha czasami tak jest ze dyski ktore byly w raidzie na zewnetrznym
kontrolerze jako czesc tegoz to potem byly problemy z poprawnym wykrywaniem
ich parametrow, jednak znikaly po formacie albo podlaczeniu bezposrednio do
plyty ...

> z gory wielkie dzieki za wszelkie porady, bo skonczyly mi sie pomysly.

tak to juz jest :( mnie sie tez czesto koncza pomysly ... a potem konczy sie
czas i dupa jest :(
Mam jednak nadzieje ze cokolwiek pomoglem ...