Re: S.M.A.R.T.

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 21:42:16 MET

robert slawinski wrote:
> [...]

Hmmm tylko po co chcesz to zrobic ?
SMART jest nieszkodliwy ... dodatkowo niemasz mozliwosci IMHO wylaczyc tego
bo to zaszyte jest w dysku ... jedyne co czasami sie da to odczytac te dane
:)
Starsze plyty mialy mozliwosc wylaczenia odczytu SMARTA ze wzgledu na
niepelna kompatybilnosc plyt i danych ze smarta ...
Co do zmazania czy wyczyszczenia danych podawanych z dysku to napewno
potrafi to zrobic fabryka i robi to przy dyskach poserwisowych ...
W biosach do sterownikow zewnetrznych to ja jeszcze nigdy sie nie spotkalem
z ta funkcja :)