Re: Athlon, na plycie z nForce2, jaki do tego ram ?

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 19:14:48 MET

>Samsungach,ktore
>

>ale co odjal?

Panowie to ze Kingstony sa najlepsze to pewien "stereotyp",
ktory ja rowniez znam i wyznawalem ;)
W pamieciach 100 mhz i 133 mhz tak bylo, noname lub Kingstony ;)
zeby nie podpasc byly pamieci przejsciowe np. wlasnie Samsung.....
Sam wlasnie pisze na starym kompie gdzie sa Kingstony......
Wiem ze to dobra firma, a raczej licze na dokladny model
jaki polecacicie, bo wcale Kingstony nie sa juz takie najlepsze
najstabilniejsze tak, ale najszybsze juz nie, przynajmniej tak
czytalem, nic nie wiem jak pracuja w singlu czy dualu, a o to mi
chodzi ?

Wlasnie tego chcialbym sie dowiedziec od grupowiczow,
co jest dobre narazie 1x256MB, a za jakis czas dolozyc drugi taki sam
i super smiga na dualu......czy tak sie nie da i trzeba kupowac odrazu
zestawy 2x256 Dual Channel bo tylko takie smigaja ?

Wiec prosze o konkrety jak potraficie jakos uzasadnione.
Sam sporo czytalem i zielony nie jestem ale nie moge sie zdecydowac...
a wylozyc narazie 600 zl nie ma :(, 250-300 moge ;)
Moze ktos juz mial takie dylematy i jakos z nich wybrna.....

Pozdraiwm i dzieki za odpisanie czekam na wasze kolejne sugestie!
Piotr