Re: Epson Stylus CX 6400

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 18:07:24 MET

Chris napisał:

> Jako, że nie znalazłem żadnych testów (po polsku, bo po angielsku i w
> innych językach są) Epsona CX6400, chciałem się zapytać czy miał ktoś
> do czynienia z tym urządzeniem i co może o nim powiedzieć. Interesuje
> mnie jakość skanera, koszty eksploatacji, niezawodność itp. Jak
> spisuje się czytnik kart Flash ? Wszelkie subiektywne oceny pożądane.
> ;o)

Dane techniczne sa na stronie Epsona (www.epson.com). Oparty jest o
drukarke C84 i z niej możesz wziąc dane dotyczące druku. Skanery Epsona
maja świetna opinie wiec i tutaj nie powinno być źle

Eksploatacja - cztery oddzielne pojemniki z tuszem(spora oszczedność).
Ceny tuszu sprawdź sobie na komputroniku. Tusze do C84. Sa o
standardowej i zwiekszonej wydajności. Drukarka jest niedroga w
eksploatacji, drukuje ładne zdjęcia i dodatkowo sa bardzo trwałe dzieki
użyciu pigmentowego tuszu.

Jeżeli nie potrzebujesz faksu to sprzęt godny polecenia. Jak chcesz
drukować zdjęcia to dorzuć do RX500, który jednak jest droższy w
eksploatacji (i nie ma pigmentowego tuszu, ale za to lepsza dużo jakość
bo oparty o R300)

--
# Łukasz Ledóchowski
# lukled_at_tlen.pl GG:503647