Re: 486 internet

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 17:18:26 MET

Niejaki adasiek twierdzi jakoby:

> [...]
>
> jasne; myslisz, ze ktokolwiek rozwija obecnie przegladarke "pod 486",
> ktora bedzie obslugiwac JavaSkrypt, aktualna wersje jezyka HTML i
> wtyczki multimedialne??

Nic nie pisałem na temat aktualnych "warunków" na internecie. Wiele
stron (lecz nie wszystkie) będzie wyglądać na tyle dobrze, że będzie
można z nich
korzystać. O ile pamiętam była kiedyś 16 bitowa przeglądarka obsługująca
HTML 4.0, ale za ChRL nie przypomnę sobie nazwy.

> no to moze jednak konsolowy linux + dowolny konsolowy klient GG??

Hmmm... Konsolowy Linux nie jest tym co osobiście znam, więc nie
doradzam użycia go.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//