Re: antec vs. chieftec

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 17:08:47 MET

Hey,

Wojtek wrote:
> ale naprawdę szczerze polecam WDka z serii LB... Mam go w sumie od
> kilku dni ale na razie jestem zachwycony..
> Żadnych efektów typu stuki, wizgi...

Imho w WDka jest glosny sam ruch obrotowy talerzy ... nieprzyjemny swist.
Nie przeszkadza mi natomiast kompletnie dzwiek glowic.

> Porównywałem dwa, podpięte do tego samego IDE dyski WD800JB i WD800LB
> i przykładając ucho do obu naprawdę człowiek się zastanawia czy ten
> drugi się kręci...

Sceptycznie do tego podchodze niestety ... naprawde nie slyszac w ogole tego
swistu talerzy ? ... i jesli nie slychac to ciekawe czy po jakims okresie
uzywania nie zacznie swiszczec ;)

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP