Re: antec vs. chieftec

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 10:27:58 MET

Hey,

Użytkownik "Wojtek" <woytaski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ja nie narzekam:)) u mnie nie wibruje...

No to miales szczescie. Gdyby nie te wibracje u mnie buda bylaby wzorcowa.

> fakt - wodolejstwo mam we krwi:)) Chodziło o zasilacz z aktywnym PFC...
> Hm.. jeśli idzie o cisze - to naprawdę - jeszcze do niedawna słyszałem
tylko dysk
> Caviara WD800JB i delikatny szum wentyla procesora i grafiki....
> Teraz po wymianie dysku na WD800LB (łożysko FDB - Fluid Dynamic Bearing)
> słychać tylko szum wentylatorów.

Wlasnie wiem ze ten wentyl jest u mnie najglosniejszy. Ale poki co mam
wlasnie WDka i ten dysk skutecznie zaglusza ten wentylator ;)

> dużego masz kota:))

Nie mam w ogole ... tylko stawiam hipoteze ;)))

> zależy jakie kto ma palce:)

W starej budzie miales reset o srednicy 2 mm we wglebieniu ;))) Bez
specjalistycznych narzedzie nie sposob bylo toto zresetowac ;)))

> wczoraj dowiedziałem się, że Antec - powstaje na tej samej linii
> produkcyjnej co Chieftec...

Tez tak myslalem aczkolwiek nie sprawdzalem tego. Takie podobienstwo nie
moze byc przeciez przypadkowe.

> A Chieftec był pierwszy:) Antec ma być wyrobem skierowanym do ludzi
> lubiących high-end... Spójrz na ceny.... Wiekszośc "pudełek" Chieftec'a
jest
> zdecydowanie tańsza - a klasa wykonania i funkcjonalności - ta sama...
> Czy nie lepiej zainwestować resztę kasy w "bebechy" komputera??

Dlatego mam Chiefteca a nie Antca ... ale jest rowniez bardzo ladny i
przyjemny. Jak ktos ma kase to moze sie skusic na Antca. A jak sie liczy z
pieniazkami to wtedy Chieftec.

Pozdrawiam, Paweł