Re: karty grafiki w notebookach

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 01:05:23 MET

Proces "mops" <mops_at_gold.pl> zwrócił błąd:

> Tak tez mysle ze jednak F-S jest lepszy ale sie zlamalem jak zobaczylem
> oferte vobisu na hp+gprs. hp tak jak pisalem ma 340M ale za to ma w pakiecie
> oferte internetu gprs za 49zl netto.

Musisz jeszcze kupic modemik za ponad 360zl. Podpisujesz umowe na 2 lata i
nie mozesz zmienic taryfy w tym czasie. Po moich doswiadczeniach z Idea...
ja bym nie polecal, ale klientow biznesowych na pewno (?) lepiej traktuja.

> Do tego trzeba przyznac ze hp ma duzo lepszy design niz F-S. Niby nic a
> jednak zakup ladnego sprzetu cieszy... (wiecie... zona... sasiedzi :)))

No zona to wyrocznia. Dlatego nigdy sie nie ozenie, he he. A sasiadom
lepiej nie pokazuj nabytku, bo ludzie teraz takie zawistne...

> I teraz ta moja rozterka. Czy lepiej F-S z lepsza grafa (radeon 9000) czy
> lepiej hp z 340M ale z netem za darmo?

Coz, jesli nie bedziesz gral to w zasadzie wystarczy Ci ten IGP. Porownaj
masy sprzetow, wyglad juz porownales, wez to z czym bedziesz sie lepiej
czul. Nie wiem jaki masz Internet (szybki?), ja korzystalem przez pare
miesiecy z GPRS w Idei na teoretycznie najszybszym modemie wbudowanym w
telefon i demon predkosci to nie byl. Ja bym wybral szybkosc.

Acha, te procesory w kompach z Vobisu to albo Celeron albo PIV - ale nie
mobilne. Nie wiem jak inni, ale ja bym sie nie decydowal na to. Wzialbym
jednak F-S z mobilnym Athlonem i zmienil system na XP Pro, jesli sprzedawca
pozwala.

Zycze udanego zakupu !

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze