Re: głośniki Creative 2.1

Autor: AdrianSocho (adriansocho_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 22:30:10 MET

dr.dee wrote:
> czy warto soibe kupić do pokoju 12 m kw. takie głośniki?
> tylko do winampa
> lubię posłuchać muzyki w miarę głośno czasami i zeby był niski ton
>
> czy lepiej kupić sobie wzmacniacz stary za 100zł plus kolumny
uzywane
> za 200zł w sumie komplet za 300zł

Ja mam Creative Inspire 2.1 2400, powiem że udaje mi się bardzo często
zadziwić ludzi jak mocno to daje, zwłaszcza że głośniki są 10x10cm a
subwoofer też przesadnie wielki nie jest. Imprezy co prawda w pokoju
nie zrobię, ale mp3 słychać że tak to opiszę całkiem głośno. A jak
film ma dobrze ścieżkę dźwiękową to jest jak w kinie.
Aha, ciągle się zastanawiam co ogranicza głośność, czyli ( przy moim
jednym ulubionym ustawieniu ) wymięka wcześniej - satelity czy sub.
Ostatnio jednak wracam do przekonania że to satelity..... W każdym
razie jak na głośniki za 160zł to nie narzekam.

--
Adrian
Potworka :[K7VZA | Athlon 1200 | 384 MB RAM | GeForce2 MX400 ] Win2k3