karty grafiki w notebookach

Autor: mops (mops_at_gold.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 19:30:03 MET

Witam ponownie;

Niedawno pytalem sie o laptopa do 6kplz. W zasadzie juz sie prawie
zdecydowalem na F-S Amilo A7620 za 5999zl brutto.
W opisie na stronie www.vobis.pl pisze jak byk: Grafika - ATI MOBILITY
RADEONä 9000 (64 bit) 64MB.
Dzis bylem w vobisie i gosc mi mowi ze ma dzielona pamiec z pamieci kompa.
Ale w innych opisach notkow ktore sprzedaja wyraznie to pisze a tu nie. Wiec
mam watpliwosci czy gosc wiedzial co mowi tym bardziej ze na inne pytania
odpowiadal malo konkretnie i w zasadzie to niewiele wiedzial (ze tez tacy
ludzie pracuja w takich sklepach...)

No i tu rodzi sie pytanie jak to jest z tym konkretnym modelem F-S. Moze
ktos wie? No i jesli by miala dzielona pamiec to jak to wplywa na szybkosc
karty grafiki?

No i drugie pytanie moje - w zasadzie przegladajac interesujace mnie notki
spotkalem sie z kartami:
- intel 852gm
- radeon m9
- radeon igp320/340