Re: Toshiba i win98SE

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 15:12:42 MET

Użytkownik "Conrad" <konrad.krzyzaniak_at_enea.com.pl> napisał w wiadomości
> wiadomosci

> zmianie, korekty wprowadzone przeze mnie co do wydajnosci pracy sa
> takie jakie byly, zegar w windows chodzi poprawnie - czy wiec na pewno
> jest to bateria biosu?

Notebooki to niezbadane urzadzenia;-)
A tak powaznie to moze byc przyczyna, nie zawsze pierwszym objawem padania
baterii jest nietrzymanie daty
Zaczalbym od zmiany tej baterii to niewielki koszt a wyeliminujesz ta
usterke, mnie to naprawde wygla na baterie a notebookami zajmuje sie nie od
dzis
Rafal