Re: NF7-S czy NF7-SL a moze co innego :)

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 14:42:55 MET

Hey,

Użytkownik "Patryk Trojanowski" <pacio_at_notofrugo.com> napisał w wiadomości
> Wiem, ze roznia sie dodatkami (min. Seriller'em - to przejściówka SATA->
IDE
> ??), ale czy to wszystko ?? Ktora kupic i czy warto poczekac i kupic AN7
??

Stalem przed podobnym wyborem i zdecydowalem sie nawet pojechac 5 km dalej
;) do innego sklepu zeby dostac NF7-S (w tym blizszym byl juz dostepny tylko
AF7). Glownie chodzilo mi o przejsciowke sata-pata. Poza tym AF7 to byla
wtedy nowa plyta a w ciemno nie lubie kupowac. Niby sprawdzona kontrukcja z
NF7 ale jednak wrzucili nowe elementy (mam namysli np. uGuru) i nigdy nic
nie wiadomo. Obecnie pewnie jest na jej temat dostepnych wiecej recenzji i
porownan. Mimo to bralbym NF7-S. Chodzi u mnie na niej od miesiaca Barton
11x200 z Kingston DDR400 512 MB (nie w dualu - planuje dokupic nastepne 512
a w chwili zakupu nie mialem tyle mamony) i nie mam problemow.

> A moze Abit wogole odpada ??

Rozumiem ze chodzi Ci rowniez o SoundStorma, bo nie napisales jasno. Mozesz
rozejrzec sie jeszcze za Asusem.

> Sorry, ze "prawie" powrarzam temat, ale chcem tym razem kupic naprawde
fajna
> plytke (ostatnio kupilem ECS'a KT600-A).

Nie pytam co nie tak jest z ECSem bo nie chce rozpetac flamewara ;P

Pozdrawiam, Paweł