Re: Jak zdjac radiator z GPU ???

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 13:34:05 MET

> Chcialbym zdjac oryginalne chlodzenie z mojego ATI 8500
(radiator i
> wentylator) i zalozyc tylko radiator tyle ze wiekszy. O
ile zdjecie wentylatora
> nie stanowi problemu, radiator natomiast jest porzadnie
przymocowany - jak go
> odkleic od GPU co by nie uszkodzic karty ?

Ktos juz opisywal ten problem z usuwaniem radiatora i
twierdzil na podstawie opinii serwisu firmy w ktorej pracuje
ze podwaza sie ten radiator srubokretem tylko z czuciem.....
oczywiscie trzeba cos podlozyc zeby nie uszkodzic laminatu.
Twierdzil ze nie zdazyly sie nigdy zadne uszkodzenia karty
przy tej operacji. Nowy radiator to chyba klejem o nazwie
Thermopox (czy cos takiego) da sie przymocowac.

Robert