Re: prime95

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 00:59:54 MET

> Dla niego 85°C to max., do tej temp. D1400 chodzi stabilnie.

> To już wyższą nie będziesz miał, a ta temp. jest spoko :)

a poradzisz cos do zmiany czestotliwosci szyny i napiecia procka
bezposrednio z windy ?
tak ze np. zapisuje sobie jakis plik o nazwie np. 'winda' i pracuje w
systemie a np. chce osiagnac max. wydajnosc i wlaczam sobie pliczek 'gry' i
automatycznie zwieksza sie napiecie oraz szyna. (Jest cos takiego ?)

pzdr.