Re: laptop do 6 klockow

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 00:46:20 MET

On Sun, 14 Mar 2004 23:37:59 +0100, lazik_s wrote:

[...]
> No to możesz zacząć się modlić by nie trafić do ich serwisu. Między
> innymi mid:Xns94A4878CE2807WpiszTuSwojIDToken_at_193.110.122.80 pokazuje
> aż nadto co ta firma ostatnimi czasy sobą reprezentuje. MEGA ROTFL da
> serwisu HP

Niestety, serwis HP zbiera kiepski opinie, i ta nie jest odosobniona.
Natomiast ja mam z nimi naprawdę świetne doświadczenia: nigdy tam nie
byłem. Wszystkie notebooki HP, jakie znam, chodzą bezbłędnie od kilku
lat.
No, ale pisałem wielokrotnie, że moim zdaniem HP nie wyszło na dobre
połączenie z Compaq'iem. Kiedyś robili naprawdę świetne notki, teraz po
prostu dobre, a to są pierwsze HP, jakie kupiłem od 3 lat. Zobaczymy...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]