Reset komputera - pomocy

Autor: Murof (conci_at_op.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 00:36:02 MET

Witam,
Czy ktoś z grupowiczów orientuje się jaka może być przyczyna resetowania sie
komputera w czasie pracy? Komputer mi sie resetuje nagle np. w czasie
uruchamiania, w czasie pracy Windowsa. Czasami reset mam miejsce po 10
sekundach a czasami po 2 godzinech. Wymieniłem juz pamięć ale to pomogło
tylko na krótką mete ponieważ dalej sie resetuje.
Dodam, że uzywam XP, płyta to Gigabyte K7 Triton, procesor Athlon 200.
Jeśli ktoś ma jakieś podejżenia to prosze o rady.
Komputer ma dopiero 3 miesiące - wszystko jest na gwarancji. Problem w tym,
że jeśli go oddam to musze czekać od 14 do 28 dni, więc pomyslałem, że dam
im jakieś wskazówki i będzie szybciej:)

Pozdrawiam Kuba