Odp: Monitor LCD

Autor: Marek (matrix8_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 19:44:26 MET

Użytkownik sujaM <sujam_at_NO_SPAMwp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c321un$i9u$1_at_topaz.icpnet.pl...
> Witam
>
> Planuje zakup monitora LCD i chciałbym znać opinie użytkowników owych
> monitorów który jest najlepszy.
> Planuje zakup do 1500 zł wiem że to niewiele jak na monitor LCD ale nie
stać
> mnie na droższego...
> Chciałbym się dowiedziec również na którym monitorze (do 1500 zł) bez
> problemów będe mógł oglądać filmy itd...

Do 1500zl to mozesz sie rozgladac jedynie za 15" (chyba, ze chcesz kupowac
na zachodzie, to wtedy da sie kupic 17"). Ja bym radzil zainteresowac sie
jednak CRT. Za taka kase kupisz juz calkiem niezla 19", bo ogladanie filmow
na 15" monitorze to zart.

Marek