Re: P2P - czy to koniec bezkarnego sciagania?

Autor: Jakub Wysocki (jakubokey_at_usunto.o2.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:59:32 MET

> Witam,
> jedno mnie zastanawia z zwiazku z namierzaniem
> uzywajacych programow P2P internautow. Czy posiadając
> zmienne IP (w stylu neostrady, ew modemowcy ;) )mozna sie czuc
bezpiecznie,
> czy to tez nie stanowi problemu?

jesli ktos kradnie cokolwiek przez te sieci to nie powinien czuc sie
bezpiecznie,
jesli np korzysta z nich by sciagnac sobie jakies demko czy cos to chyba nie
ma problemu,
samo uzywanie programow p2p nie jest nielegalne, nielegalne jest wtedy gdy
kradniesz.
Zmienne IP czy stale, bez roznicy, juz nie raz przeciez namierzano
przestepcow internetowych
laczacych sie przez modem.