Re: prośba o ocenę zestawu

Autor: discounter (discountusunmnie_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 23:47:35 MET

Użytkownik Michał Kania <black_grizzly(wytnij_to)@op.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c2vtvl$1g$1_at_news.onet.pl...
> W artykule news:c2vp3s$mh5$1_at_helios.nd.e-wro.pl,

> Fakt, niestety discounter bedziesz musial wymienic tez grafe, jezeli
> wymienisz plyte glowna... W takim razie kup jakiegos Asrocka i do tego
> GeForce2MX

ech, tego nie przewidziałem, ale z tego co piszecie to będzie trzebą tą
grafikę dokupić.
A więc po namysłach zmieniam mobo na Asrocka, tańszy zasilacz i dysk większy
:)

Uffff, dzięki wielkie wszystkim za rady, mam nadzieję, że sprzęcik będzie
dobrze chodził :)

pozdrawiam

discounter