Re: Polaczenie odtwarzacza video i karty TV

Autor: Piotr (grahan.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 11:18:05 MET

> Luuuudzie. No przecież w tunerach komputerowych to normalne. Obraz i
> dźwięk są rozdzielone i nic na to nie poradzisz.

Bardzo dobrze wiem o fakcie, ze obraz i dzwiek sa rozdzielone. Tyle za akurat
kabelek antenowy przesyla zarowno obraz jak i dzwiek. Skoro wiec przez zwykly
przewod antenowy z odtwarzacza da sie przepchnac obraz i dzwiek na TV to
dlaczego nie da sie tego w ten sam sposob zrobic z karta TV ?

> Potrzebujesz z magnetowidu pociągnąć eurozłącze z przejściem na chinche,
> ewentualnie obraz przesyłać antenowym, a dźwięk kablem chinch => minijack.

W odtwarzaczu mam juz gotowe wyjscie, zarowno antenowe jak i dwa osobne
chincze. Nie jestem tylko pewien czy oplaca sie kombinowac z przejsciowkami
typu chincz > maly jack skoro dzwiek nie chce isc nawet zwyklym przewodem
antenowym. Chodzilo mi tez o to, po co w ogole umieszczono wejscie na wizje
chinczem a znowu na audio jackiem ?

> Nie masz instrukcji do tego tunera czy co?

Prosze sobie tutaj ze mnie nie zartowac. Nie jestem zoltodziobem ale
programista z kilkuletnim doswiadczeniem. Stad dobrze wiem, ze gdybym mial
jakakolwiek dokomentacje do tej karty TV to bym sie z nia zapoznal (czytaj:
karta jest uzywana).

Pozdrawiam
Piotr