Partition Magic 7 - POMOCY

Autor: SAINT (saint_at_lodz.mm.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 08:08:17 MET

Witam

Mam spory problem , otoz na dysku mialem 3 partycjie , jedna na ktorej
trzymalem dane i 2 mniejsze po pare GB. W programie partition magic
skasowalem te dwie mniejsze i chcialem je polaczyc w jedna. Gdy komp sie
zresetowal rozpoczol przerabianie. Pierwsze 2 kroki tzn kasowanie 2
mniejszych przeszly bez problemu po tym jak sprawdzil bad sectory rozpoczol
zmiane pojemnosci. Niestety przy 94 % komp sie powiesil :((((( W tej chwili
nie mam dostepu do dysku , w windowsie nie widac zadnej partycji a w
partition magic jest taki opis --- PqRP-----. W informacji napisane jest ze
partycja jest nie stabilna i nie ma zadnych inf jak to naprawic. Prosze o
jakas rade ,mialem tam bardzo wazne pliki :(((((((((((((((

Pozdrawiam