Re: problem z procesorem

Autor: jed (proxxi_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 12:10:03 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> hehehe. Weź może na tym "AthlonieXP" zmien fsb na 133. Dodatkowo zrób
> update biosu i może "magicznie" zamieni sie w durona. Możesz próbować
> odblokować cache i zrobić z niego Athlona, ale na razie popracuj nad
> zmianą FSB.

Dzieki za rade ale powiedz mi jeszcze ktory z prockow wg ciebie jest lepszy
do mojej plyty(K7VTA3 KT333)bo mam mozliwosc wymiany procka.po
przetaktowaniu z 100 na 133 pokazal mi sie czarny ekran i musialem wyjac
bateryjke zeby wszystko wrocilo do dawnych ustawien :((
Bios mam:
Typ BIOS'u Award
Typ BIOS'u Award Phoenix-Award BIOS v6.00PG
Informacja z BIOS'u Award K7VTA3V5 Ver:5.0C 12/04/2002
Data BIOS'u systemowego 12/03/02
Data BIOS'u wideo 03/06/16

nowszy jest z 12/12/2002 wiec nie wiem czy upload az tak duzo poprawi? doradz
mi
dzieki
<...checi to nie wszystko,trzeba miec jeszcze wiedze...>