Acer Travelmate serii 240

Autor: Marek Gizynski (m.gizynski_at_trojmiasto.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 09:11:17 MET

    Kupilem wczoraj Acera Travelmate 243 i bardzo denerwuje mnie jego...
wentylator! :-( Wlacza sie bez zadnej powaznej przyczyny, np. przy
uruchamianiu przegladarki internetowej. Systemowo nie ma mozliwosci zmiany
trybow jego pracy (mozna wlaczyc go na stale, ale wtedy mam na biurku
SMIGLOWIEC!). Myslalem zeby obnizyc czestotliwosc taktowania procesora, ale
znalazlem wylacznie programy pod Linuksa (w pracy MUSZE uzywac Windows).
Ktos spotkal sie z podobnym problemem? :-(

--
Pozdrawiam,
Marek Gizynski