Re: Duron 1600mhz, czy kazdy......?

Autor: Slawicki (slawicki_at_op.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 14:42:55 MET

> lpeiej...? jak spalisz proca w wyniku O/C to i tak gwarancja idzie w
> cholere, a wiatraki boxowe [o to chodzi?] i tak są do dupy...;)
Nie mów że są do kitu: mam D1,6 boxa z wiatrakiem i o dziwo wiatrak ma
regulację obrotów na termoelemencie. Przekręciłem magistralę na 163 MHz (bo
tyle można max na Shuttle AK32VN) i temperatura proca sięga góra 47 st.C. A
komuter stoi pod biurkiem tyłem do ściany. Więc chłodzenia rewelacyjnego nie
ma. Watraki są dobre tylko coniektórzy zapominają że dodatkowy wiatrak w
obudowie z tyłu załatwia sprawę. I to tyle na temat wiatraków do AMD w
box'ach.
/Sławicki