Re: Zarżnąłęm moją OKI 6w? :-(

Autor: Hobbit (bez.tego.bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 14:31:36 MET

Właśnie widziałam jak - Rolnik - wydrapał(a) gwoździem na ścianie:

> Witam!
> Przed rozpoczęciem drukowania wyskakuje mi komunikat wymień bęben i
> zresetuj jego licznik.
> Pozatym po wymianie tonera rozmazuje mi pionowo z jednej strony, jakby
> wałek był brudny, czy co ? Coś można z tym zrobić?
> Nowy bęben kosztuje 470 zeta!?
> Tosz to pół drukarki jest.

A nowa drukarka LEXMARK kosztuje około 800 zł i ma NOWY BĘBEN. Decyzja
należy do Ciebie.
Sprawdź jednak, może jest firma, która regeneruje bębny za mniejsze
pieniądze.

--
Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Jeżeli umiesz się przyznać do własnych błędów,