Re: pentium 4 3.0ghz kontra amd atholn 64 3200+

Autor: Paweł Suder (sudix.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 12:52:38 MET

> za jakies 2 lata lepszy bedzie athlon 64 3,2 od p4 3,2
> na razie nie ma nic (prawie (zastosowan)) dla athlonow 64

Narazie może i nie ,ale już dzisiaj cos cztyałem o 64bitowym windowsie xp.
A pozatym chodzi mi ogólnie który jest lepszy?! Częstotliwość amd (zegar) to
2000mhz a nazwa 3200+ -nie zabardzo tego kapuje choć znam sie troche na
komputerach. Obecnie pracuje na celeronie 1700 mhz i nie zabardzo mi to
pasuje ,więc robie całkowita zmiane i sprzedaje komputer a ja kupuje części
i buduje nowy lecz to będzie za 3-4 miesiące ,ale już teraz zastanawiam się
nad procesorem. Karta grafiki będzie :radeon 9800pro .