USB dokumentacja 5x2. QDI mainboard?

Autor: Mikołaj Skucinski (mskucinski_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 12:11:21 MET

Witam.
Czy ktoś spotkał się ze schematem gniazda USB (2x5 pin) na płycie, przy czym
pin 4 i 9 liczone od lewej nie istnieją?
Sytuacja: USB1 - XXXOX
               USB2 - XXXOX

Przy założeniu, że trzy pierwsze są odpowiedzilne za przesyłanie danych i
zasilanie (czyli kolory zielony, biały, czerwony) . Ostanie powinny być GRD.
Ale podpięcie czarnych kabli GRD, do ostatnich (pin 5 i 10) powoduje
zawieszenie się kompa. Czyli tzw. pańskie jaja.
Omawiane gniazdko spotkałem na płycie, którą zidentyfikowałem jako QDI, czy
też Quantum Design (sam się zdziwiłem że coś takiego istnieje), Chipset to
I440EX. Oczywiście producent zapewnia "szerokie" wsparcie i "dokładny"
manual. Więc próbuj jasiu do bólu.
Serdecznie dziękuję za pomoc.