Duron 1600mhz, czy kazdy......?

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 22:55:16 MET

....sie kreci, z 1600 w maire latwo na dobrej plycie i przy dobrym
chlodzeniu na 2000mhz ?
Czy tylko niektore serie ? Na allegro czasmi sie chwala ze to super
seria, itd.....min 2000 mhz a nawet do 2400 !
A ja wolalbym kupic w sklepie, niewiele drozej i lepiej......

Czy Athlon Xp 2000+ (bo yo jest chyba cos ok 1600mhz)
jest duzo bedziej wydajniejszy od Duronow ?
WIadomo gry, troche pracy przy obrobce filmow, itd
Do tej pory mialem Intelowskie, wiec malo wiem o AMD.

Pozdrawiak
Piotrek