Re: drugie gniazdo zasilania na plycie

Autor: Peir (peri12345WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 15:50:26 MET

> Jeśli ten zasilacz nie jest wysokiej klasy, nawet go nie
> podłączaj do zestawu z Athlonem,, bo jak tego nie wytrzyma,
> to możesz musieć kupować wszystkie części od nowa...
>
> Do Athlona wystarczy zasilacz rzędu 250 W, ale musi być to
> _dobry_ zasilacz. Tanie zasilacze nawet przy 300-350 W mocy
> "nominalnej" (z naklejki) mogą być niebezpieczne dla sprzętu.

Cholera, juz kupilem przejsciowke do tego drugiego zlacza. Mam zasilacz
Modecom. Jakie parametry on ma to nie wiem. Jeszcze zagladne do srodka.
Myslalem, ze najwyzej nie pojdzie. Nie wiedzialem, ze moze popsuc. Jestem zerem
jesli chodzi o prad itp. Myslalem, ze jak bedzie za slaby zasilacz to poprostu
prad tez moze byc za maly. Ale moze sie osmieszam w tej chwili? Chociaz
zaznaczylem, ze jestem zerem jesli chodzi o te sprawy.
To za ile moge kupic zasilacz 300-350W w miare dobry. Przeciez nie wydam na
niego ok 200PLN! Moga byc takie do 85PLN?