Re: ECS K7S5A + Radeon 9200 SE AGP - nie działa

Autor: Tytan Intelektu (beker.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 14:34:47 MET

Anubis <rafalb7[usun to]@go2.pl> napisał(a):

> Sam sobie odpowiedziales na pytanie.....
> Przelacz w BIOSie uzywajac karty graficznej PCI na AGP pewnie masz ustawione
> PCI zamiast AGP i wluz po tym Radka, powinno dzialac... mozesz tez zworka
> zresetowac bios...jak pokaze sie obraz to wejdziesz znow do bios;a i sobie
> na nowo poustawiasz.

dzięki za wszystkie odpowiedzi, ale wszystko już robiłem
włączałem/wyłączałem AGP jako primary display, wlączałem/wyłączałem AGP 4x coś
tam coś tam (bo można tylko włączyć/wyłączyć tą opcję), poodpinałem wszystko z
wyjątkiem płyty głównej, RAMu i karty grafiki. i ciągle dupa. robiłem każdą z
tych rzeczy w każdej możliwej kombinacji i nic mi nie wyszło.
resetowanie BIOSu też nic nie dało, zastanawiałem się nad wgraniem nowszego,
ale jednak chyba dam sobie spokój i po prostu wymienię tą płytę na jakąś inną
- a szkoda trochę, bo na Tom'sHardware polecali ją jako najlepszą z tanich
płyt głównych.