Re: ECS K7S5A + Radeon 9200 SE AGP - nie działa

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 12:36:15 MET

Użytkownik "Tytan Intelektu" <> napisał>
> kupiłem płytę ECS K7S5A z prockiem Duron 800 i mam problem. po włożeniu do
> niej karty Radeon 9200 SE AGP komputer odpala się, dyski się załączają,
> wszystko wygląda na normalny rozruch kompa

a jaki masz zasialcz ?
wgranie nowego biosu na pewno nie zaszkodzi
zresetuj bios
w biosie ustaw AGP x2

moze to byc wina slabego zailacza ktory po wlozeniu nowej karty ( moze nie
tak pradozernej jak R8500/9100) nie radzi sobie z napieciami
powypinaj wszystkie dyski ,CD ,FDD , wyciagnij "zbedny RAM" - jesli masz 2
kosci i rusz kompa tylko z grafa ,prockiem ,ramem i plyta glowna

Blesso