ECS K7S5A + Radeon 9200 SE AGP - nie działa

Autor: Tytan Intelektu (beker.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 11:17:25 MET

witam
kupiłem płytę ECS K7S5A z prockiem Duron 800 i mam problem. po włożeniu do
niej karty Radeon 9200 SE AGP komputer odpala się, dyski się załączają,
wszystko wygląda na normalny rozruch kompa, ale.. na ekranie nic się nie
dzieje, nic nie widać, tak jakby komp był wyłączony. po włożeniu do tej samej
płyty głównej karty grafiki na PCI wszystko działa w porządku.
czy może to być wina AGPx4, które jest na płycie głównej? miałem wcześniej
płytę ASUS P2B z AGPx2 i karta mi śmigała bez problemów. czy może to jakieś
uszkodzenie płyty głównej? a może mam szukać jakiegoś nowszego BIOSu, żeby
wykryć kartę? proszę o pomoc.
aha rev płyty to 3.1