Re: Jak ustawic DOBRZE !! kolor na monitorze ??

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 10:45:02 MET

Pinki mozg napisał(a):

> witam wszystkich forumowiczow!!
>
> Pytanie niby banalne a jednak !! powiedzcie mi czy sa jakies
> wzorce albo cos w rodzaju gwizdka do gitary gdzie sprawdzam ton
> brzdekania struny !! Chodzi mi o nastrojenie monitora !! Mam tam
> takie ustawienia (sprzetowe - monitor jest nastawiany cyfrowo
> ustawiany) : 9300 6500 i RGB gdzie suwam sobie suwaczkami kazdy
> kolorek po trochu . Ale jestem caly czas niezadowolony !! a to za
> niebiesko to znow na innym obrazku za czerwono !! powiedzcie jest
> sposob na strojenie perfekcyjne monitora ( jego koloru) ????

zainstaluj sobie jakiegos chocby nawet triala adobe Photoshopa
razem z nim instaluje sie program kalibrujacy w tym miejscu:
C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration

naciskasZ ADOBE gamma.cpl -i poprowdzi Cie przez proces kalibracji
przed przystapieniem najlepiej przywroc do domyslnych-standartowych
opcji monitor +rozmagnesowanie

(po odinstalowaniu photoshopa ten kalibrator zostaje i uruchamia sie
zawsze z systemem)

-byc moze Twoj monitor (lub karta graff) ma jakas wade -i dlatego takie
sa przyczyny

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<