Re: Czytnik kart CF Hama a plyta K7N2

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 08:20:17 MET

> czytnik jest poprawnie wykrywany ale przy probie "zajzenia" na karte
> polacznie pada - czytnik wyglada na sprawny, na innym komputerze dziala
> bez problemow. Prawie napewno nie jest to problem ze sterownikami -

1. Spróbuj podłączyć pod gniazda zamontowane bezpośrednio na MB (z tyłu
komputera)
2. Spotkałem się już z podobnym objawiem w aparacie na USB. Inne urządzenia
USB działały bez zarzutu, natomiast aparat był wykrywany, ale w momencie
próby odczytu danych - kicha. Próbowałem wszystkiego łącznie z reinstalacją
windy. Pomogło dopiero włożenie osobnego kontrolera PCI na USB.
3. Też mam czytnik Hama (USB 2.0 PocketDrive 6in1 - 47121) i nie zawsze
"łapie" za pierwszym razem - czasami muszę odłączyć i połączyć ponownie. Po
raz kolejny przekonałem się, że należy wybierać markowe produkty :-)))

Pozdrawiam
Tygrysek