Re: rodzaj nagrywarki CD-RW

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 12:51:42 MET

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message
> el(k)a napisał:
>
> To jest prędkość nagrywania i odtwarzania płyt. Przykładowo:
>
> 52x32x52x =
>
> zapis zwykłych płyt (jednokrotnego użytku CDR) = predkość 52x (pierwsza
liczba)

Ciekawe. Moje wszystkie CD-R sa wielokrotnego uzytku. Np kopia Windows 2000
professional byla juz wielokrotnie uzywana do instalacji i nic z niej nie
odparowalo ;-) Co najwyzej raz mozna je zapisac (a tez mozna sie tego zwrotu
czepiac bo jest multisesja. Nosnik dopiero po zapelnieniu nie kwalifikuje
sie do dalszego zapisu).

Ale po tym sprostowaniu wyjasnienie znaczenia cyferek jest jak najbardziej
uzyteczne :-)

WL