Re: Pasta termoprzewodząca.

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 08:16:41 MET

Użytkownik "Paweł" <pgorzenski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> kupiłem witrak i na radiatorze orginalnie jest nałożona pasta
> termoprzewodząca.
> Już na oko widać że jest jej dużo za dużo. I teraz co radzicie zaufać
> fabryce
> czy umyć radiator i położyc nową pastę ?
> A jeżeli nową to jaka będzie najlepsza ?

zdecydowanie zetrzec... i jesli chcesz bawic sie w nakladanie
dobrej pasty to proponuje tez skutecznie pozbyc sie starej.

Zetrzec na sucho, zakupic alkohol min. 95%, przeczyscic podstawe
i dopiero wtedy nalozyc i rozetrzc ociupinke na radiatorze.
Wytrzec na sucho, a druga porcje karta kredytowa lub telefoniczna
nalozyc na rdzen procesora.

Jesli juz tyle zachodu wlozysz w nakladanie pasty to nie moze
to byc nic innego jak Arctic Silver 5.

Mam i polecam.

pozdr.
Przemek.