Re: Monitory o głębokiej czerni to przeżytek?

Autor: Figaro! (nienawidze_spamu_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 07:25:21 MET

On Mon, 8 Mar 2004 13:32:10 +0100, "latet" <latet_at_xxxxxxxx.pl> wrote:

>jest brak prawdziwej czerni w tym nowym kineskopie.
>Obok stoi staruszek Philipsa 107B (formalnie już sprzedany)
>i irytuje mnie piękną smolistą czernią ;-(

A może pokręć jasnością i kontrastem? ;-)
Nieeee, wiem, na pewno już próbowałeś.

Co do tej czerni to chyba będziesz się musiał przyzwyczaić. Ja do
dzisiaj mogę się przyzwyczaić do "udoskonalonej" klawiatury przez
Microsoft z dodatkowym klawiszem między alt i ctrl.

I co z tego że poprzednie były dla mnie wygodniejsze? Nikt się ze mną
nie liczył przy ulepszaniu klawiatur, a z Tobą nikt się nie liczy przy
"ulepszaniu" monitorów.

Już się zacznij przyzwyczajać.