Re: Overclocking ATI R9200

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 07:10:40 MET

Użytkownik "Prusik" <pawel_at_spamowi_nie.gospoda.one.pl> napisał w
wiadomości news:c2irc0$5l0$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Dzieki. Ale RadLinker na WinXP mi sie nie podnosi... sterowniki Omega.
> Czy ati tool daje mozliwosc ustwienia taktowania?

ja sciagnalem 3dprof razem ze sterami omega, zajefajny programik i
miedzy innymi ma mozliwosc przetaktowania karty, chodzi pod XP, a z
trych radkow to naprawde malo da sie wydusic, znaczy proca mozna krecic
do bolu, ja dojechalem do 285MHZ, natomiazt pamieci wkrecaja sie
maksymalnie do 240, a pozniej juz widac artefakty, mam radka 9200 128bit
od sapphirea