Re: LCD >=17' do 2000 zł

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 00:08:53 MET

"tHe mRuWa" <mru_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> W artykule news:c2hv3f$1hta$1_at_news2.ipartners.pl,

> Ludzie nie przesadzajcie, to juz sa calkiem spore pieniadze jak za
> monitor nie profesjonalny. Tak wiec nie chce 15" ani nie chce tez
> dokladac, bo tak mozna by w nieskonczonosc.
>
> Jeden z grupowiczow napisal mi na priva o 'NEC LCD 1701',
> a co szersze grono o nim sadzi?

Szersze grono Ci napisze ze 1701 to stary model itp... Technologia nie ta.
Znam zadowolonych uzytkownikow tego monitorka. Osobiscie mam 1560nx i to
jest zbawca mojego wzroku i przegrzanej czachy. Jesli stac Cie na tego 1701,
sprawdz go w dzialaniu i w razie co.... kupuj.
To nie opinia szerokiego grona bedzie przy nim siedziala tylko Ty.
Powodzenia

WL